Najkrótszy dzień w roku lub najdłuższa noc w roku już za nami z tej okazji dziś kilka informacji o "świetle ulicznym" tzw. CITYLIGHT.
Citylight to rodzaj zewnętrznej reklamy w formie podświetlanej gabloty ogłoszeniowo-reklamowej. To bardzo chętnie wykorzystywana forma reklamy - zwłaszcza wieczorną porą przyciąga wzrok, gdy inne materiały reklamowe bez podświetlenia znikają w ciemnościach.
Drugim powodem popularności tego rodzaju reklam jest fakt, że stanowią integralną część miejskiej architektury - najczęściej na przystankach komunikacji i w ten sposób nie podlegają ograniczeniom lokalnych przepisów dotyczących reklam ulicznych.
Dla nas jako producenta wiat przystankowych, Citylight to integralna część wiaty, która zastępuje najczęściej jeden (lub więcej) moduł ścienny wiaty.
Prezentujemy zdjęcia z naszej realizacji z Katowic, gdzie dostarczaliśmy serię wiat z zielonym dachem, logo miasta oraz główną bohaterkę gablotę typu Citylight - w tym konkretnym przypadku jest ona dwustronna i zajmuje moduł na tylnej ścianie wiaty.
Co sądzicie o takiej formie wykorzystania przestrzeni miejskiej?