Czy wiata może być częścią employer brandingu?

Data publikacji:
image0_ps.webp

Dziś ciekawostka i inne spojrzenie na wiaty :)

Czy jako właściciel firmy albo dział kadr pomyślałeś kiedyś, że wiata może być częścią employer brandingu?

Niezależnie czy Twoja firma znajduje się w centrum miasta, czy na obrzeżach lub w strefie ekonomicznej, Twoi pracownicy docierają na co dzień do pracy za pomocą jednego z trzech środków transportu. Część pracowników korzysta z komunikacji miejskiej i tutaj gmina najczęściej dba o ich komfort za pomocą wiat przystankowych.

Ale tak jak parking firmowy jest czymś oczywistym i niezbędnym, tak samo w wielu miejscach pracownicy chętnie korzystają z własnych środków transportów jak rowery, czy elektryczne hulajnogi, te swoją popularność zdobyły zwłaszcza w miastach gdzie podróż samochodem w godzinach szczytów do i z pracy nie należy do pozytywnych doświadczeń dnia.


Czy w waszej firmie jest również taka możliwość?


Ilu pracowników już dziś korzysta z roweru i hulajnogi - a ile więcej rozważa taką możliwość?


A może twój parking jest za mały i nie każdy może zaparkować swój samochód? - wiesz ile rowerów zmieści się pod wiatą zajmującą 2 miejsca parkingowe?